Review: TRON: Legacy

TRON: Legacy este un sequel pentru filmul TRON (1982), dar functioneaza destul de bine si ca stand-alone pentru generatia actuala care poate nu a vazut primul film. Filmul in sine nu este cine stie ce, dar are cateva puncte tari, care il salveaza de la un dezastru complet. Care sunt acestea o sa aflati mai jos.

Premisa este destul de interesanta, dar nu e folosita la potentialul pe care il are. O lume virtuala in care oamenii (userii), programele si ISO-urile (forme de viata virtuala, dar care nu au fost create de om) pot convietui, in care timpul nu mai este o problema si in care bolile nu exista. Este mediul perfect pentru ca omenirea sa poata progresa asa cum nu a mai facut-o vreodata. Dar povestea filmului nu foloseste asa cum ar fi putut aceasta lume fara limite. O parte din actori sunt cei din filmul vechi, iar altii sunt noi: Jeff Bridges, care il joaca pe Kevin Flynn, creatorul lumii numite The Grid, fiul sau, Sam (Garrett Hedlund), care incearca sa isi salveze tatal din aceasta lume si Quorra (Olivia Wilde), ultimul ISO si ucenica lui Kevin. In general actorii nu sunt lamentabili, dar nu au scene deosebite. Punctele tari ale acestui film sunt muzica si efectele. Coloana sonora este compusa de Daft Punk si se potriveste de minune cu mediul virtual, iar efectele speciale sunt de cea mai inalta calitate, cel putin pentru anul 2010, cand a aparut filmul.

Din pacate, din cauza unui scenariu slab si a unor actori care nu pot face mai mult din aceasta poveste, o sa dau filmului nota 6. Dar daca vreti un spectacol vizual reusit, acompaniat de o muzica foarte buna, TRON: Legacy merita cateva ore din timpul vostru liber, eventual cu pauze.