Review: The Fault in Our Stars

fault in our starsThe Fault in Our Stars este un film facut dupa un bestseller pentru categoria young adult, scris de John Green, deci bineinteles ca am fost sceptic in privinta acestei drame. Multe filme facute dupa carti pentru adolescenti, au fost slabe, cu putine exceptii precum seria Hunger Games, iar The Fault in Our Stars se alatura exceptiilor si ne spune foarte frumos o poveste dramatica, cu bucurii si suferinte.

Scenariul este bine realizat, dialogul dintre personaje este placut, cu glume extrem de amuzante, dar si cu discutii profunde despre viata si moarte. Filmul ne spune povestea a doi adolescenti, bolnavi de cancer, care descopera ca au mai multe in comun decat boala, suferinta si apropierea de moarte. Cei doi se indragostesc, desi stiu ca timpul lor impreuna este limitat si incearca sa se bucure de viata lor atat de mult cat se poate. Cei doi tineri sunt jucati de actori mai putin cunoscuti, dar talentati: Shailene Woodley o joaca pe Hazel,o tanara ce trebuie sa care dupa ea un rezervor de oxigen si care are o viziune destul de dura asupra vietii. Ea m-a surprins foarte mult, pentru ca am mai vazut-o in Divergent si acolo nu stiu daca a jucat prost, dar pe ecran a iesit un haos total; in acest film, insa, joaca extrem de bine si sper sa continue cu astfel de roluri. Ansel Elgort este inca la inceput, dar ce e interesant este ca si el apare in Divergent si il joaca pe fratele personajlui jucat de Woodley. Poate ca experienta si chimia descoperita in The Fault in Our Stars ii va ajuta pe amandoi sa se descurce in acea franciza. Oricum, amandoi merita aplaudati, pentru ca au jucat extrem de bine.

fault in our stars

Muzica este foarte bine aleasa pentru acest film, cu melodii mai vesele sau mai triste, in functie de scena pe care o acompaniaza. Dupa cum spuneam glumele sunt foarte reusite, desi filmul in sine este o drama, dar o drama care incearca sa priveasca si partea buna a lucrurilor si nu se bazeaza doar pe suferinta personajelor pentru a crea atmosfera filmului.

In concluzie o sa dau filmului un 9 si o recomandare calduroasa, mai ales in aceasta perioada plina de filme cu explozii, magii si alte efecte speciale ce ies din ecran. Este o drama extrem de bine realizata si pentru o poveste despre adolescenti si dedicata adolescentilor, este foarte matura.