Review: Hot Pursuit

Hot Pursuit/ Urmarire Periculoasa soseste astazi, 8 mai, pe marile ecrane din Romania. Trebuie sa recunosc ca initial am crezut ca va fi un film pentru femei si plin de glume slabute, dar am fost placut surprins de Hot Pursuit.

Hot PursuitPremisa filmului e foarte simpla: Cooper este o politista neindemanatica, ce a mostenit dragostea pentru lege si politie de la tatal sau. Ea trebuie sa o protejeze pe Riva, sotia unui dealer de droguri, singura care poate sa depuna marturie impotriva unui mare mafiot. In incercarea de a ajunge in Dallas, la proces, cele doua trec printr-o gramada de peripetii, infrunta politisti corupti, oameni din cartel, in tot acest timp fiind urmarite de lege. Da, povestea e plina de clisee si rasturnarile de situatie nu sunt surprinzatoare, dar scenariul este presarat cu foarte multe momente comice, iar chimia dintre cele doua este nemaipomenita.

Reese Witherspoon o joaca pe Cooper, in timp ce Sofia Vergara joaca rolul lui Riga, ambele potrivindu-se perfect cu personajele lor. Reese se intoarce parca la rolurile de comedie din trecut, ceea ce ne arata ca inca e flexibila in jocul ei actoricesc si nu a uitat cum sa ne faca sa radem. Pe Sofia o stiu dintr-un singur film, in care nu avea un rol prea mare, dar aici isi joaca perfect rolul femeii latine, senzuala si sexy, folosindu-se de aceste atuuri pentru a scapa din orice situatie. Cum spuneam, chimia dintre cele doua e deosebita. Micuta Reese si inalta si frumoasa Sofia fac o echipa neasteptata si se completeaza reciproc. Cum spuneam, filmul este plin de glume, care se fac chiar si pe seama celor doua (inaltimea lui Reese si varsta Sofiei). Ca orice film cu politisti si criminali, avem parte de urmariri cu masini, impuscaturi, dar, fiind vorba de o comedie, o multie de situatii comice pentru cele doua personaje principale.

In final, Hot Pursuit/ Urmarire Periculoasa reuseste sa isi depaseasca slabiciunile prin jocul celor doua actrite din rolurile principale si prin glumele foarte reusite, iar din partea mea primeste un 8. Filmul intra in cinema din 8 mai, distribuit de Forum Film.