Review: Cei 6 Supereroi

Cei 6 SupereroiCei 6 Supereroi a ajuns in cinematografele romanesti. O animatie cu multa culoare, mult eroism, un stil deosebit si o nominalizare la Oscar. Cu siguranta acestea sunt motive destule ca sa mergeti sa il vedeti, dar pentru mai multe detalii puteti continua sa cititi.

Big Hero 6 / Cei 6 Supereroi urmareste povestea tanarului geniu Hiro Hamada  (Ryan Potter), care invata sa-si exploateze geniul multumita stralucitului sau frate Tadashi (Daniel Henney) si prietenilor lor: dependentul de adrenalina Go Go Tomago (Jamie Chung), ordonatul Wasabi (Damon Wayans Jr.), expertul in chimie Honey Lemon (Genesis Rodriguez) si geek-ul Fred (T.J. Miler). Cand o intorsatura devastatoare de situatie ii arunca in mijlocul unor evenimente periculoase care se desfasoara pe strazile din San Fransokyo, Hiro descopera un prieten neasteptat – un robot pe nume Baymax (Scott Adsit) – si transforma intregul grup intr-o echipa de eroi high-tech, hotarati sa desluseasca misterul.

Cei 6 SupereroiLa capitolul poveste, filmul este relativ previzibil, dar are si cateva momente unice, mai ales cand Baymax este prezent. Baymax este elementul “pufos si dragut” din acest film, “bezeaua” asa cum e numit chiar de catre prietenii sai in film. Are replici amuzante, dar si emotionante, iar sfaturile sale legate de siguranta si sanatate sunt atat educationale pentru copii, cat si haioase pentru cei mai mari. Hiro este destul de bine conturat ca un tanar geniu, care isi descopera potentialul cu ajutorul lui Tadashi, construind niste microroboti speciali, dar si-l pune cu adevarat in aplicare dupa tragedia ce ii rapeste fratele, in incercarea de a descoperi cine este omul cu masca kabuki, care i-a furat creatia. Villainul nu este deosebit, dar are parte de momentele sale de stralucire, mai ales cand isi foloseste microrobotii.

Vizual, Cei 6 Supereroi este foarte viu si colorat, dar efectele 3D nu sunt atat de vizibile pe cat s-ar crede. Constructiile create cu ajutorul microrobotilor, atat de Hiro la inceput, cat si de villain mai tarziu, sunt destul de inventive, iar costumele echipei sunt interesante, mai ales ca Cei 6 Supereroi imbina animatia Disney cu supereroismul Marvel. De remarcat este armura lui Baymax, care aduce foarte mult cu Iron Man. Scenele de zbor cu Baymax si Hiro sunt impresionante, iar luptele dintre eroi si villain sunt foarte dinamice. Muzica este foarte reusita, Henry Jackman impresionand din nou cu opera sa. Futurista si cu un spirit specific povestilor cu supereroi, coloana sonora completeaza perfect filmul.

Cei 6 SupereroiCei 6 Supereroi primeste nota 9 si o recomandare calduroasa de a merge sa il vedeti, pentru ca merita. Este o poveste despre prietenie, despre curaj si despre puterea de a trece peste momentele grele. Puteti incerca sa il vedeti si la IMAX 3D, daca sunteti amatori, iar pentru cei mici, filmul ruleaza si dublat. Din 23 ianuarie, in cinematografe, distribuit de ForumFilm.